קידום מכירות
יבואנים בארץ, ובכלל, וכן יצרנים נעזרים בשיטות רבות לצורך קידום מכירת מוצריהם. בתאגידים הגדולים ישנן מחלקות ספציפיות שכל מטרתן היא לקדם ולחזק מכירת מותג זה או אחר.
בין שלל דרכי המכירה אפשר להבחין בטכניקות "למשיכת" עינו של הצרכן - כגון מארז יפה, מדבקות תקשור שונות.
חשוב להניח את הדעת- כי גם כאשר "המותג מדבר בעד עצמו / מוכר את עצמו" - ישנה חשיבות רבה לנראות המארז, ההדבקה, המדבקה, לסוגי החומר בהם משתמשים ועל זה הדרך.
אפיקי ידע רם בע"מ נמנית בין החברות המובילות בארץ בתחום ביצוע עבודות "המניפולציה" על המוצרים השונים, אפיקי ידע רם בע"מ מעניקה פתרונות קד"מ שונים, בין היתר: אריזת מוצרים בשרינק או פוליאתילן, שרוול מוצרים, הדבקת תוויות ("גיור") עפ"י דרישות משרד הבריאות ו/או מכון התקנים, הרכבת מארזי קידום מכירות, הרכבת "קיטים" וכיוצ"ב.
"אפיקי ידע" שמה דגש על איכות השירותים אותם היא מציעה. בכדי להגשים מטרה זו, משתמשת החברה במיטב הטכנולוגיה, בניסיון רב של שנים בענף ובעובדים מיומנים שהוכשרו במיוחד לביצוע עבודות ערך מוסף שונות ומגוונות.
אריזת מוצרים:
"אפיקי ידע" משתמשת כשאפשר במכונות אוטומטיות לצורך עיטוף ואריזת מוצרים, בין היתר:
כשלא ניתן לארוז באמצעות מיכון אוטומטי, הן מפאת רגישות המוצר או סוגו, יש "לאפיקי ידע" היכולת לארוז מגוון רחב של מוצרים באופן ידני תוך הקפדה על סטנדרט אריזה גבוה.
הדבקה / גיור מוצרים:
כמו ביתר תחומי פעילותה, מאמינה "אפיקי ידע" כי באמצעות שימוש במכונות ניתן להשיג תוצאות מרביות, למשל- דיוק מקסימאלי, תפוקה גבוה.
גם בתחום זה, כשלא ניתן להתוות המוצר באמצעות מיכון אוטומטי, מסיבות שונות, יש "לאפיקי ידע" היכולת להדביק מגוון רחב של מוצרים באופן ידני תוך הקפדה על סטנדרט הדבקה גבוה.
להתרשמות ולפרטים נוספים כנסו לאתר החברה (http://www.afikeyeda.co.il) שם תתרשמו ממגוון השירותים, היכולות והפתרונות אותם מעניקה "אפיקי ידע" ללקוחותיה.
תגובות
הוסף רשומת תגובה