גיור מוצרים


בשנים האחרונות אנו עדים ליכולתו של הצרכן הסופי להשפיע על מחירי המוצרים השונים.
נחשפנו לתעמולות במרשתת ובאתרי מדיה שונים, היינו עדים להפגנות שסחפו אחריהן מדינה שלמה ואנו עדים ל"פתיחת" שערי האוויר והים ליבואנים חדשים ונוספים.

מהלכי ייבוא אלה יש בהם בכדי להגביר התחרות הצרכנית- וכפועל יוצא, בסופו של יום, להוזיל מחירי מוצרים שונים- המיובאים לארצנו.


על כל יבואן לדעת מכלול התהליכים שעליו לעבור טרם יתאפשר לו להניח מוצריו על המדף ולהציעם לצרכן.
אחד התהליכים ה"משורבבים" למכלול התהליכים הרבים שעל המוצר המיובא לעבור- הוא "גיור המוצרים", כך שעל גבי המוצרים המיובאים, חסרי הכיתוב בעברית, יהיה כיתוב הולם ותואם את הוראות החוק הישראלי, בין אם מדובר ברישום הרכיבים, הוראות שימוש או אזהרות.

מובן כי יכולותיו של יבואן "לשבת" ולגיר פריט פריט הן מוגבלות, בפרט כאשר נפח פעילותו גדל.
ומכאן ברצוני לספר על חברת "אפיקי ידע" שזהו אחד מתחומי התמחותיה.

בין יתר הפתרונות אותם אפיקי ידע מציעה, היא מעניקה ללקוחותיה שירותי "גיור מוצרים" (הדבקת מוצרים במדבקה הרלוונטית לצורך מכירתם לצרכן הישראלי.


"אפיקי ידע" שמה דגש על איכות השירותים אותם היא מציעה. בכדי להגשים מטרה זו, משתמשת החברה במיטב הטכנולוגיה, במכונות הדבקה מתקדמות, בניסיון רב של שנים בענף, בעובדים מיומנים שהוכשרו במיוחד לביצוע מכלול השירותים אותם מעניקה אפיקי ידע ללקוחותיה, וכן "אפיקי ידע" עומדת, עובדת ומנוהלת בהתאם לדרישות תקן האיכות הבינלאומי ISO9001:2015 .


יחד עם זאת, כשלא ניתן "להדביק / לגייר" המוצרים באמצעות מיכון אוטומטי, הן מפאת רגישות המוצר או סוגו, יש "לאפיקי ידע" היכולת להדביק מגוון רחב של מוצרים באופן ידני תוך הקפדה על סטנדרט אריזה גבוה.


להתרשמות ולפרטים נוספים כנסו לאתר החברה המורחב (http://www.afikeyeda.co.il) שם תגלו מהו מגוון השירותים, היכולות והפתרונות אותם מעניקה "אפיקי ידע" ללקוחותיה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אפיקי ידע - פתרונות לוגיסטיים מקיפים והכל תחת קורת גג אחת

מארזים